É un programa deseñado para mellorar a calidade de vida das persoas maiores, ofrecéndolles un espazo axeitado para o intercambio de coñecementos e experiencias de tipo científico e cultural, favorecendo un estilo de vida activo e saudable.
Información básica
A quen vai dirixido o ciclo intensivo?
O ciclo intensivo está dirixido a todas as persoas maiores de 55 anos que teñan o tempo suficiente para o estudo e a integración nas diversas actividades con desexos de achegar a súa experiencia, así como de participar na vida académica, sen necesidade de titulación previa.
No caso de que as prazas ofrecidas non quedasen cubertas, poderanse admitir estudantes con idades inferiores aos 55 anos, pero en ningún caso inferior a 50 anos.
Prazas para o ciclo intensivo
As convocatorias anuais de matrícula establecerán o número máximo e mínimo de novos e novas estudantes que poderán ser admitidos no programa en cada un dos campus.
Actualmente son 30 prazas.
Créditos e materias
O ciclo intensivo ten unha carga académica de 60 créditos ECTS, distribuídos en materias de 3 créditos ECTS e de 1,5 créditos ECTS. O estudantado poderá cursar un máximo de 15 créditos por curso académico, distribuídos en dous cuadrimestres. En cada curso haberá unha materia obrigatoria por cuadrimestre que son necesarias ter superaradas para pasar ao seguinte curso.
As materias estarán encamiñadas á divulgación de diferentes temas científico-culturais, facilitando a análise e a reflexión sobre aspectos relacionados con eles mesmos e outras persoas; o contorno natural, social, cultural e científico; a evolución e as achegas da humanidade; a sociedade e a cultura actual e futura. Tamén terán como obxectivo, no seu conxunto, iniciar posibles orientacións temáticas con vistas á continuación de estudos no ciclo integrado.
En ningún caso os créditos cursados no ciclo integrado poderán computarse ou validarse como créditos do ciclo intensivo.
Primeiro curso
Nome | Carácter | Cuadrimestre | Prazas | Créditos |
A importancia da saúde | OB | 2C | 30 | 3 |
Introdución á informática | OB | 1C | 15 | 3 |
Introdución a filosofía contemporánea | OP | 1C | 30 | 3 |
Inglés I | OP | 1C | 30 | 1,5 |
Cultura e pensamento | OP | 1C | 30 | 3 |
Introdución á nosa historia*** | OP | 2C | 30 | 3 |
Inglés II | OP | 2C | 30 | 1,5 |
Cuestións prácticas de dereito | OP | 2C | 30 | 1,5 |
Comunicación corporal | OP | 2C | 30 | 3 |
Segundo curso
Nome | Carácter | Cuadrimestre | Prazas | Créditos |
Temas actuais de economía | OB | 1C | 30 | 3 |
Dereito básico | OB | 2C | 30 | 3 |
A Unión Europea | OP | 1C | 30 | 1,5 |
Educación física para maiores | OP | 2C | 30 | 1,5 |
Taller de literatura | OP | 1C | 30 | 1,5 |
Comunicación e habilidades sociais | OP | 1C | 30 | 3 |
Identidade psico-social da persoa adulta | OP | 2C | 30 | 3 |
Informática básica | OP | 2C | 15 | 3 |
Comer con ciencia | OP | 2C | 30 | 1,5 |
Terceiro curso
Nome | Carácter | Cuadrimestre | Prazas | Créditos |
Ciencia, tecnoloxía e cultura | OB | 1C | 30 | 3 |
Intelixencia emocional | OB | 2C | 30 | 3 |
Fundamentos de metereoroloxía | OP | 1C | 30 | 3 |
Internet e a sociedade da información | OP | 1C | 15 | 3 |
Novas a maiores | OP | 2C | 30 | 1,5 |
Presenza europea no mundo | OP | 1C | 30 | 3 |
Introdución á música e expresión musical | OP | 2C | 30 | 3 |
Como entender os impostos | OP | 2C | 30 | 3 |
Cuarto curso
Nome | Carácter | Cuadrimestre | Prazas | Créditos |
Diversidade paisaxística e cultural*** | OB | 1C | 30 | 3 |
Dieta galega e saúde | OB | 2C | 30 | 3 |
Grandes problemas ambientais no noso tempo | OP | 1C | 30 | 3 |
Microorganismos e saúde humana | OP | 1C | 30 | 3 |
Iniciación ás redes sociais** | OP | 1C | 15 | 1,5 |
Internet: compartir información e imaxes na rede | OP | 2C | 15 | 3 |
Ofimática avanzada | OP | 2C | 15 | 3 |
Sexualidade e afectividade ao longo do ciclo vital | OP | 2C | 30 | 1,5 |
Primeiro curso
Nome | Carácter | Cuadrimestre | Prazas | Créditos |
Introducción á informática | OB | 1C | 25 | 3 |
Comunicación radiofónica-I | OP | 1C | 15 | 1,5 |
Exercicio físico-I: aprende a coidarte | OP | 1C | 15 | 1,5 |
Introdución ao sistema xurídico español | OP | 1C | 25 | 1,5 |
Xadrez: fundamentos básicos *** | OP | 1C | 25 | 1,5 |
Obradoiro de introdución á historia do cine | OP | 1C | 25 | 1,5 |
Historia da arte | OB | 2C | 25 | 3 |
A nosa cidade e as súas cousas | OP | 2C | 25 | 1,5 |
Introdución á nosa historia I | OP | 2C | 25 | 1,5 |
Relacións públicas e comunicación corporativa | OP | 2C | 25 | 1,5 |
Fotografía con smartphone-I | OP | 2C | 15 | 1,5 |
Marcha Nórdica-I | OP | 2C | 15 | 1,5 |
Segundo curso
Nome | Carácter | Cuadrimestre | Prazas | Créditos |
Xadrez: ximnasia para o cerebro | OB | 1C | 25 | 3 |
Bailes de salón-I | OP | 1C | 20 | 3 |
Protección do patrimonio cultural | OP | 1C | 25 | 3 |
Inglés I | OP | 1C | 20 | 1,5 |
Fotografía con smartphone-II | OP | 1C | 15 | 1,5 |
Claves para entender a publicidade | OB | 2C | 25 | 3 |
Grandes problemas ambientais do noso tempo-I | OP | 2C | 25 | 1,5 |
Comunicación radiofónica-II | OP | 2C | 15 | 1,5 |
Exercicio físico-II: aprende a coidarte | OP | 2C | 15 | 1,5 |
Marcha Nórdica-II | OP | 2C | 15 | 1,5 |
Obradoiro de introdución á estética do cine | OP | 2C | 25 | 1,5 |
Terceiro curso
Nome | Carácter | Cuadrimestre | Prazas | Créditos |
Europa: significado, historia e cultura | OB | 1C | 25 | 3 |
Obradoiro de expresión artística-I | OP | 1C | 20 | 3 |
Xadrez: perfeccionamento | OP | 1C | 20 | 3 |
Inglés II | OP | 1C | 20 | 1,5 |
Ciencia e investigación encarnada: relación ciencia-vivencia | OP | 1C | 25 | 1,5 |
Introdución á ecoloxía evolutiva | OB | 2C | 25 | 3 |
Introdución á nosa historia II | OP | 2C | 25 | 1,5 |
Exercicio físico-III: aprende a coidarte | OP | 2C | 15 | 1,5 |
Marcha Nórdica-III | OP | 2C | 15 | 1,5 |
Obradoiro de expresión musical-I | OP | 2C | 15 | 1,5 |
Cuarto curso
Nome | Carácter | Cuadrimestre | Prazas | Créditos |
Filosofía da ciencia e da tecnoloxía | OB | 1C | 25 | 3 |
Obradoiro de expresión artística-II | OP | 1C | 20 | 3 |
Inglés III | OP | 1C | 20 | 1,5 |
Exercicio físico-IV: aprende a coidarte | OP | 1C | 15 | 1,5 |
Presente e futuro do Dereito en Galicia e en España | OP | 1C | 25 | 1,5 |
Grandes problemas ambientais do noso tempo-II | OP | 1C | 25 | 1,5 |
Ciencia política, cidadanía e gobernanza | OB | 2C | 25 | 3 |
Introdución á informática II | OP | 2C | 20 | 3 |
Bailes de salón-II | OP | 2C | 20 | 3 |
Marcha Nórdica-IV | OP | 2C | 15 | 1,5 |
Obradoiro de expresión musical-II | OP | 2C | 15 | 1,5 |
Primeiro curso
Nome | Carácter | Cuadrimestre | Prazas | Créditos |
Introdución á informática | OB | 1C | 30 | 3 |
A promoción da saúde e do autocoidado | OB | 2C | 30 | 3 |
Lingua galega | OP | 1C | 30 | 1,5 |
Obradoiro de física básica e astronomía recreativa | OP | 1C | 30 | 1.5 |
A nosa cidade e as súas cousas | OP | 1C | 30 | 1,5 |
Historia da química | OP | 2C | 30 | 1,5 |
A linguaxe dos medios de comunicación | OP | 2C | 30 | 1,5 |
Usos das plantas en Galicia | OP | 2C | 30 | 1,5 |
Matemáticas recreativas | OP | 2C | 30 | 1,5 |
Historia da arte | OP | 2C | 30 | 1,5 |
Literatura ultracontemporánea en América Latina | OP | 1C | 30 | 1,5 |
Oratoria | OP | 1C | 30 | 1,5 |
Lingua galega II* | OP | 2C | 30 | 1,5 |
Segundo curso
Nome | Carácter | Cuadrimestre | Prazas | Créditos |
Tecnoloxía da nosa contorna | OB | 1C | 30 | 3 |
Aforro e investimento en economías domésticas | OB | 2C | 30 | 3 |
Zooloxía: a diversidade do mundo animal | OP | 1C | 30 | 3 |
Historia de Galicia | OP | 1C | 30 | 1,5 |
Inglés I | OP | 1C | 30 | 1,5 |
Bioloxía humana e saúde | OP | 2C | 30 | 3 |
Taller de artes creativas | OP | 2C | 30 | 3 |
Tecnoloxía da nosa contorna II | OP | 2C | 30 | 1,5 |
Inglés II* | OP | 2C | 30 | 1,5 |
Taller de socioloxía: temas de actualidade | OP | 2C | 30 | 1,5 |
Terceiro curso
Nome | Carácter | Cuadrimestre | Prazas | Créditos |
Psicoloxía na idade adulta I | OB | 1C | 30 | 3 |
Miguel de Cervante: o Quixote | OB | 2C | 30 | 3 |
Panorámica do cine español dos anos 50 | OP | 1C | 30 | 3 |
Cultura galega | OP | 1C | 30 | 1,5 |
Xeografía de Galicia. Paisaxes naturais e humanas | OP | 1C | 30 | 3 |
Mitoloxía e épicas xermánicas | OP | 1C | 30 | 1,5 |
Aproximación á linguaxe da comunidade xorda | OP | 2C | 30 | 1,5 |
Linguaxe musical e educación auditiva | OP | 2C | 30 | 3 |
Psicoloxía na idade adulta II | OP | 1C | 30 | 1,5 |
Cultura galega II | OP | 2C | 30 | 1,5 |
Inglés III | OP | 1C | 30 | 1,5 |
Inglés IV | OP | 2C | 30 | 3 |
Alambiques e outros armatostes: cociña & química | OP | 1C | 30 | 1,5 |
Cuarto curso
Nome | Carácter | Cuadrimestre | Prazas | Créditos |
Historia da ciencia, tecnoloxía e cultura | OB | 1C | 30 | 3 |
Pensamento racional e científico | OB | 2C | 30 | 3 |
Introdución á elaboración de guións cinematográficos | OP | 1C | 30 | 1,5 |
Introdución ás novas tecnoloxías II | OP | 1C | 30 | 3 |
Cogomelos: usos na cultura galega | OP | 1C | 30 | 1,5 |
Linguaxe musical e educación auditiva II * | OP | 2C | 30 | 1,5 |
Botánica aplicada*** | OP | 2C | 35 | 1,5 |
A química e a sociedade do benestar | OP | 2C | 30 | 3 |
Todo é ciencia | OP | 2C | 30 | 1,5 |
A xenética e a humanidade | OP | 1C | 30 | 1,5 |
Literatura grega clásica | OP | 1C | 30 | 1,5 |
Acústica musical | OP | 2C | 30 | 1,5 |
Título
Unha vez superados os 60 créditos ECTS dos que se compón o ciclo intensivo, outorgarase a correspondente acreditación mediante un título propio de «titulado universitario Senior en cultura e sociedade».